יישור שיניים שקוף מחיר

יישור שיניים שקוף מחיר

מדוע רק אורתודנט מומחה צריך להתאים פלטות אינוויזיליין

יישור שיניים Invisalign היא מערכת יישור שיניים מומחית המיועדת להזיז בעדינות את השיניים למצב רצוי. מיישרים של Invisalign הם כמעט בלתי נראים ומהווים אפשרות לא בולטת למי שרוצה להמשיך את חיי היומיום שלהם עם מינימום הפרעות. נדרשת הכשרה ספציפית לכל המתרגלים שרוצים לטפל בחולים עם מערכת אינוויזיליין. כל טיפול אורתודונטיזהו תהליך מורכב הכולל ידע מעמיק, והוא הרבה יותר יעיל ובטוח כאשר מתבצע על ידי אורתודנטים מוסמכים. אנו בוחנים את ההבדלים בין אורתודנטים לרופאי שיניים ומסבירים מדוע אתה באמת צריך לחפש אורתודנט מוסמך שיפקח על תוכניות יישור שיניים של אינוויזיליין או אחרות.

 

מדוע עלי לחפש אורתודנט שיתאים את הפלטה שלי ב-אינוויזיליין?

ליישור שיניים ולרפואת שיניים כללית קווי דמיון רבים וגם רופאי שיניים כלליים וגם אורתודנטים הם אנשי מקצוע מוסמכים. עם זאת ישנם כמה הבדלים בהכשרה ובניסיון בין שתי ההתמחויות, מה שאומר שרופא יישור שיניים מוסמך יותר להתאים בבטחה מערכות יישור שיניים של אינוויזיליין.

מחיר גשר בשיניים

גם רופאי שיניים כלליים וגם אורתודנטים עוברים הכשרה ברפואת שיניים כללית

לאחר מכן, אורתודנטים בבריטניה משלימים לפחות שלוש שנים של לימודים נוספים ממוקדים ברמה שלאחר התואר (תואר שני או דוקטורט)

אורתודנטים מוסמכים להעריך את הנשיכה ואת יישור השיניים

אורתודנטים מנוסים בטיפול בשיניים לא מיושרות וצפופות מדי, כמו גם בבעיות של עקיצות יתר או עקיצות יתר.

יישור שיניים שקוף מחיר
יישור שיניים שקוף מחיר

מדוע עשוי רופא השיניים שלי להמליץ ​​לי על אורתודנט לטיפול?

בעולם של היום של מראה טוב ומודעות לקוסמטיקה, רובנו היינו רוצים סט יפהפה של שיניים ישרות ומיושרות היטב. שיפור החיוך שלך יכול לעתים קרובות להוסיף לרמות הביטחון העצמי שלך ולהשפיע חיובית משמעותית על חוויות העבודה והבית שלך. בעוד שרופא השיניים הכללי שלך יוכל לעזור לך עם החששות שלך הקשורים לשיניים עששות או פגומות, לאורתודנט יש את הכישורים והניסיון לנקוט בגישה מומחית יותר.

יישור שיניים מוצלח תלוי בהבנה מפורטת של רמת התקלה של השיניים שלך, ובפיתוח של תוכנית הטיפול המתאימה לך בדיוק. יישור שיניים אינו רק יישור שיניים, ודא שהשיניים העליונות והתחתונות משתלבות זו בזו בצורה הנכונה היא גם חיונית כדי למנוע בעיות פוטנציאליות עתידיות. לאורתודנט תהיה רמת המומחיות הנדרשת כדי להשיג זאת. בעוד ש-אינוויזיליין הוא טיפול מוצלח ופופולרי מאוד, הוא אינו הפתרון האופטימלי לכל הבעיות האורתודונטיות. על ידי ביקור אצל אורתודנט להתייעצות, תהיה לך הזדמנות להסביר את דאגותיך ולהבין את אפשרויות הטיפול המתקנות שלך. אלה כוללים את אינוויזיליין, נוחים ללבישה וקשים מאוד לזיהוי.

מדוע אורתודנט מוסמך הוא האדם הטוב ביותר לטיפול ב-אינוויזיליין שלי?

למרות שמכשיר אינוויזיליין הוא טיפול יעיל וידידותי למשתמש, הוא עשוי להוות רק היבט אחד באסטרטגיית יישור השיניים שלך. בעוד שלמספר רופאי שיניים כלליים יש ניסיון רב עם Invisalign , אורתודנטים מומחים מתמקדים אך ורק בבעיות יישור שיניים ויש להם ניסיון רב יותר בטיפול במקרים ספציפיים. כאשר אתה שם את החיוך שלך בידיו של אורתודנט מנוסה, אתה תבחר את המטפל הטוב ביותר כדי למנוע סיבוכים ולהציע גישות טיפול יעילות.

לא כל רופאי השיניים הם אורתודנטים

חשוב לזכור שבעוד שכל האורתודנטים הם רופאי שיניים, לא כל רופאי השיניים הם אורתודנטים. כאן  אנו גאים באורתודנטים המוסמכים והמנוסים שלנו . אם אתה רוצה לראות שיפורים בחיוך שלך או מודאגים לגבי מיקום השיניים שלך אז ייעוץ אורתודונטי עשוי בהחלט להיות התשובה. צור איתנו קשר עוד היום כדי לברר האם אינוויזיליין או פתרון אחר יכול לפתור את בעיות השיניים שלך ולהחזיר לך את החיוך.

מקדם אתרים באינטרנט