רשלנות רפואית סרטן יכולה לבוא בכל סוג של גידול סרטני

בתור עורך דין רשלנות רפואית אני יכול לספר כי המקרים של רשלנות רפואית סרטן יכולים להתרחש בכל אחד מסוגי הסרטן. מצד אחד ישנם סוגי סרטן שכיחים יותר, ולכן יחסית לשכיחותם אנו גם רואים מקרים של רשלנות רפואית הקשורה לסוגים אלו. ומנגד, לעתים ישנם מקרים של סוגי סרטן נדירים, ובהם ישנם יותר מקרים של טעויות באבחון.

בכל מקרה שבו ישנו חשש כי נגרם לכם נזק בעקבות רשלנות רפואית הקשורה למחלת הסרטן, פנו אל עורך רשלנות רפואית. זוהי יכולה להיות רשלנות באבחון המחלה, רשלנות בטיפול עצמו ואפילו מקרים רשלנות בבדיקות דימות ועוד.

אילו סוגי סרטן יש

לצערנו ישנם סוגים שונים של סרטן, ועל כל אחד מהם נערכים מחקרים רבים. ובהתאם לכך ישנם גם טיפולים ותרופות שונות לסוגי הסרטן. להלן 5 דוגמאות לסוגים של סרטן.

1. סרטן השד – סרטן השד הוא סוג של סרטן שמתחיל ברקמת השד. זהו אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר בקרב נשים, אך הוא יכול להשפיע גם על גברים. התסמינים המוקדמים של סרטן השד עשויים לכלול גוש או עיבוי בשד, שינויים בעור והפרשות מהפטמות. אפשרויות הטיפול בסרטן השד כוללות ניתוח, הקרנות, כימותרפיה וטיפול הורמונלי. דוגמה לרשלנות רפואית סרטן יכולה להיות אבחון שגוי המביא לכריתת שד מיותרת.

עורך דין רשלנות רפואית

2. סרטן ריאות – סרטן ריאות הוא סוג של סרטן הפוגע בריאות. סוג זה של סרטן נגרם לרוב מעישון או חשיפה לחומרים מזיקים אחרים כמו כימיקלים, זיהום אוויר או גז ראדון. תסמינים של סרטן ריאות עשויים לכלול שיעול, כאבים בחזה, קוצר נשימה ועייפות. אפשרויות הטיפול בסרטן הריאות כוללות ניתוח, טיפול בקרינה, כימותרפיה וטיפול ממוקד.

3. סרטן העור – סרטן העור הוא סוג של סרטן הפוגע בעור. זה מתפתח בדרך כלל באזורים החשופים לשמש, כמו הפנים, הידיים והרגליים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של סרטן העור: קרצינומה של תאי בסיס, קרצינומה של תאי קשקש ומלנומה. התסמינים המוקדמים של סרטן העור עשויים לכלול גידול חדש, פצע שאינו מרפא או שינוי במראה של שומה. אפשרויות הטיפול בסרטן העור עשויות לכלול ניתוח, טיפול בקרינה וכימותרפיה.

4. סרטן הערמונית – סרטן הערמונית הוא סוג של סרטן הפוגע בבלוטת הערמונית אצל גברים. זהו אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר בגברים, והוא בדרך כלל מתפתח לאט לאורך זמן. התסמינים המוקדמים של סרטן הערמונית עשויים לכלול קושי במתן שתן, דם בשתן או בזרע, או כאבים בירכיים, בגב או בירכיים העליונות. אפשרויות הטיפול בסרטן הערמונית עשויות לכלול ניתוח, טיפול בקרינה, טיפול הורמונלי וכימותרפיה.

5. סרטן המעי הגס – סרטן המעי הגס הוא סוג של סרטן הפוגע במעי הגס או בפי הטבעת. זהו הסרטן השלישי בשכיחותו בקרב גברים ונשים כאחד. התסמינים המוקדמים של סרטן המעי הגס עשויים לכלול כאבי בטן, נפיחות, שינויים בהרגלי היציאות ודימום פי הטבעת. אפשרויות הטיפול בסרטן המעי הגס כוללות ניתוח, הקרנות, כימותרפיה וטיפול ממוקד. בגלל שכיחות המחלה , מדיניות קופת החולים היא לבצע בדיקות שונות לאיתור מוקדם. לעתים אי הפנייה לבדיקות יכולה להיות רשלנות רפואית סרטן.

רשלנות רפואית סרטן

רשלנות רפואית סרטן

מבלי להיכנס לעומקם של העניינים המשפטיים, רשלנות רפואית סרטן (כמו גם המקרים האחרים) דורשת הוכחה של קיומה של עוולת הרשלנות, יחד עם נזק. תאורטית תיתכן רשלנות שלא גרמה לנזק, ובמקרה זה לא ניתן להגיש תביעת פיצויים.
ובנוסף להוכחת הנזק, יש להוכיח גם כי מתקיים קשר בין הרשלנות לבין הנזק שנגרם. מדובר בתחום משפטי מאתגר למדי.

תביעות רשלנות רפואית סרטן דורשות עורכי דין בעלי ניסיון בתחום הייחודי הזה. עורך דין רשלנות רפואית נדרש להבין מעט ברפואה, פרוצדורות רפואיות, מדיניות משרד הבריאות ועוד. ובנוסף הוא עובד יחדיו עם רופאים מומחים הנותנים את חוות הדעת הרפואית בכל מקרה.

 

כתבה מאת: קידום אתרים באינטרנט

You may also like